Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Fieke en Nikki - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Fieke en Nikki - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Door: Fieke

Blijf op de hoogte en volg Fieke en Nikki

07 Februari 2014 | Nederland, Leiden

Lieve volgers van ons avontuur!

Na de uitzwaai-borrel van afgelopen woensdag komt het moment van vertrek dan toch wel erg dichtbij. Woensdag hebben Nik en ik allebei ontzettend genoten van alle lieve mensen die er waren om ons een goede reis te wensen en nog één keer gezellig met elkaar te borrelen. Alle lieve woorden en (grappige) cadeautjes van jullie deden ons erg goed, het was een bijzondere avond voor ons allebei! Bedankt hiervoor.

Inmiddels is ons al 100 keer gevraagd of we klaar zijn voor vertrek... Diegenen die Nik goed kennen, zullen deze vraag hoogstwaarschijnlijk puur retorisch gesteld hebben. Nikki is van de structuur en overzichtelijkheid en het zou me niet verbazen als ze vanavond al knuffelend met haar mooie en gevulde backpack in haar ouderlijk bedje ligt. Die is er helemaal klaar voor! :) Voor mij geldt: hoe vaker het wordt gevraagd, hoe meer ik begin te twijfelen. Nu wil ik zeker niet spreken van stress, maar ik begin me toch wel een beetje af te vragen of ik alles voor maandag ga redden. Wat een hoop zooi in mijn kamer wat allemaal opgeruimd/verhuisd moet worden en wat een gebrek aan overzicht in mijn to do lijstjes. Gelukkig zorgt Nikki voor de biotex, dat is toch weer een grote zorg minder! :) En gelukkig zorgt Nik er ook altijd weer voor dat mijn 'gezonde spanning' als sneeuw voor de zon verdwijnt en plaats maakt voor daadkracht en goede zin in het avontuur.

Het weekend genieten wij allebei nog even van de gezelligheid en luxe van hotel Pap & Mam en goed uitgerust zullen we maandag 10 februari rond 22.00 uur de lucht in gaan. De start van onze reis is in Ho Chi Minh (Vietnam) en vanaf daar zullen we de volgende maanden Laos, Cambodja, Thailand, Maleisië en Indonesië gaan ontdekken. Als ik alle bevriende avonturiers (vol praktische tips; jullie zijn heilig voor ons!) mag geloven, dan wordt dit de reis van ons leven en komen we als een ander mens terug. Ben benieuwd. Ons doel is in ieder geval: 5 tinten bruiner, 5 tinten blonder en 5 kilo lichter zodat er plaats is voor 5 kilo aan mooie ervaringen en foto's.

Voor alle thuisblijvers heel veel sterkte gewenst deze winter in Nederland ;) Het weer zorgt bij ons in ieder geval voor extra zin om te vertrekken naar tropische oorden. We zullen de komende tijd ons best doen om de warmte uit te stralen naar jullie via mooie reisverhalen en foto's.

Tot de volgende keer!
En voor de uitzwaaiers: leuk dat jullie er maandagavond staan, tot dan! :)

Liefs Nikki & Fieke

  • 07 Februari 2014 - 19:39

    Claudia:

    Heel veel plezier lieve meiden!! xx

  • 07 Februari 2014 - 20:34

    Lieke:

    Fiek, leuk geschreven!
    Heel erg veel plezier! Ik zal jullie verhalen volgen hier en stiekem een beetje meegenieten =)
    Ennn....over 5 maanden wil ik al je verhalen horen als ik in de bioscoopstoel zit ;)
    Liefs, Lieke

  • 07 Februari 2014 - 21:18

    Marjon:

    Hai Fieke!

    Mooie woorden!
    Beter kun je niet beginnen.
    Over een paar uurtjes is je kamer weer op orde en je tas gepakt en snuif je alleen nog maar 'reislucht'.

  • 07 Februari 2014 - 21:53

    Trudy Meijer:

    Geniet van jullie mooie reis, veel plezier, en pas een beetje op elkaar.
    Ik zal met veel interesse en plezier jullie blog lezen.
    Tot over een paar maanden!

  • 07 Februari 2014 - 22:52

    Eva:

    Heeeeeeeeel veel plezier!! Was gezellige borrel woensdag, over paar maanden weer proost op thuiskomst :) Maar eerst heel hard genieten ole! x

  • 07 Februari 2014 - 23:10

    Jos:

    Dag meiden,ik zou zeggen maak er wat moois van ,geniet ervan.
    Lijkt mij een fantastisch avontuur.

    Groet Jos usc.

  • 09 Februari 2014 - 18:05

    Len:

    Goede vlucht meiden en heel erg veel plezier!

  • 10 Februari 2014 - 21:32

    Lianne Van Baar:

    Hoi Nikki en vriendin, hele goede reis toegewenst en een prachtige tijd in het Verre Oosten. Ga er onwijs van genieten ! Ik zal jullie volgen hoor !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fieke en Nikki

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 8208

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 19 Juni 2014

Op avontuur

Landen bezocht: